Derinlemesine Arınma: İkili Asit Gücü
Doa AHA - BHA Serum, cildi hem yüzeysel hem de gözenek derinliğinde yenilemek için tasarlanmıştır. Glikolik Asit cilt yüzeyini pürüzsüzleştirip ışıltı kazandırırken, Salisilik Asit tıkanmış gözenekleri açarak siyah nokta oluşumunu engellemeye yardımcı olur. Cilt tonu eşitsizlikleri ve doku bozuklukları için ideal bir çözümdür.
Kullanımı / Usage
Sadece geceleri temiz ve kuru cilde 4-5 damla masaj yaparak uygulayınız. Uygulamadan 3-4 dakika sonra cildinizi mutlaka bol su ile yıkayınız. Asitlere alışma evresinde ilk hafta 3 günde bir, sonrasında günaşırı olacak şekilde rutine dahil ediniz.
Aktif Bileşenler
Glycolic Acid (AHA), Salicylic Acid (BHA), Amorphophallus Konjac Root Extract (Nemlendirici Destek), Sodium Lactate.
Güvenlik & Saklama
Gündüzleri mutlaka 50+ SPF güneş kremi kullanınız. Retinol veya Peptit içeren ürünlerle kombine etmeyiniz. Ürünü buzdolabında muhafaza ediniz.
Neden serumu yıkamam gerekiyor? Bu serum oldukça aktif ve konsantre bir formüle sahiptir. Asitlerin ciltte 3-4 dakikadan fazla kalması bariyeri gereğinden fazla zorlayabilir. Bu kısa süreli temas, ölü hücreleri çözmek ve gözenekleri arındırmak için yeterlidir.
AHA-BHA Tonik ile farkı nedir? Serum formları genellikle toniklere göre daha yoğun içeriklidir ve daha kısa sürede daha etkili sonuç vermeyi hedefler. Tonikler ciltte bırakılabilirken, bu serumun durulanması "kontrollü yenilenme" sağlar.
Hangi cilt sorunları için uygundur? Siyah noktalar, genişlemiş gözenekler, akne sonrası kalan lekeler ve mat/donuk cilt görünümü yaşayan kişiler için profesyonel bir bakım sunar.
Buzdolabında saklamak şart mı? Şart olmamakla birlikte, aktif asitlerin stabilitesini (etkisini) en üst düzeyde korumak için serin ve karanlık bir yer olan buzdolabı en ideal saklama alanıdır. Ayrıca soğuk uygulama cildi yatıştırır.
Sivilcelerimi artırır mı? (Purging) Asitli ürünlere ilk başlandığında, cildin alt tabakasındaki birikmiş kirler yüzeye çıkabilir; bu geçici sürece "purging" denir. Düzenli kullanımda bu durum yerini temiz ve pürüzsüz bir cilde bırakır.
Güneş kremi kullanmazsam ne olur? Asitler cildin en üstteki koruyucu tabakasını nazikçe soyduğu için cilt güneşe karşı daha savunmasız hale gelir. Koruyucu kullanmamak yeni leke oluşumuna ve güneş yanıklarına yol açabilir.
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.